Translate

sábado, 16 de febrero de 2013

No pensi, compri!

Moltes grans marques comercials utilitzen el neuromàrqueting, la neurociència aplicada a les vendes. Però no ho volen admetre. Manipulen el nostre cervell?

És possible que un perfum ens inciti a comprar? La resposta és afirmativa. Sorgeix amb força una nova eina al servei d'empreses i marques comercials: el neuromàrqueting. Es tracta de fer servir els estudis de la neurociència sobre el cervell humà i aplicar-los al del consumidor potencial. S'analitza com i per què el nostre cervell respon a certs estímuls amb l'objectiu d'influir sobre les nostres decisions. La idea bàsica, basada en diversos estudis neurològics, és que el 90 per cent de les nostres decisions les prenem en un nivell subconscient. Si una marca pot "parlar" directament amb els nostres instints, per sobre de la raó, podrà vendre més productes.


 

Aquí us adjuntem el documental del 30 minuts: "No pensi, compri!"

http://www.youtube.com/watch?v=CU8hHf5JoxU

1 comentario:

  1. Espero que no us deixi indiferents. Sense cap mena de dubte ens trobem enmig d'un gran debat. És ètic manipular el cervell de les persones per augmentar les vendes?

    ResponderEliminar